Bespreek uw onvrede met uw huisarts/zorgverlener
Bespreek uw onvrede met uw huisarts/zorgverlener
Het team van Huisartsenpraktijk de Kade stelt alles in het werk om zo goed mogelijke zorg aan onze patiënten te leveren. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit samen op te lossen.
Klachtenformulier
U kunt hiervoor een klachtenformulier invullen:
Klachtenformulier Huisartsenpraktijk de Kade
een gedrukte versie is verkrijgbaar aan de balie
Het klachtenformulier kan aan de balie/via de post bij ons worden ingediend.
Na ontvangst van uw klachtenformulier nemen wij contact met u op.
Bemiddeling Skge-klachtenfunctionaris
Vindt u dit lastig of heeft uw gesprek met ons niet tot een bevredigende oplossing geleid? Dan kunt u een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Skge inschakelen voor bemiddeling.